زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:46 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 490
نویسنده پیام
qazvinpnu آفلاین



ارسال‌ها : 56
عضویت: 24 /12 /1390
محل زندگی: قزوین
سن: 20
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
چند تا جزوه ی به درد بخور:
-دانلود جزوه ی کنترل موجودی دکتر"حجی" که تو اینترنت فصل سوم اش ناقص هست ولی تو این فایل کل جزوه رو به همراه جزوه ی کامل کنترل موجودی موسسه ی "پارسه " قرار دادم تو یه فایل زیپ(حجم فایل 70 مگابایت):

http://www.4shared.com/file/xNSYta4-/Inventory.html



2-دانلود جزوات آمار احتمال "پارسه" و یک جزوه ی خیلی خوب آمار مهندسی و به همراه کتاب فارسی "حل المسائل آمار و احتمال شلدون راس" در یک فایل زیپ با حجم 30 مگابایت:

http://www.4shared.com/file/lRvaxF7V/Statistics.html



3-جزوه ی فارسی و بسیار عالی "برنامه ریزی تولید" 250 صفحه با حجم 5 مگابایت:

http://www.4shared.com/file/qqL6uckF/Barname_rizi_Tolid.html





4-پاور پوینت کامل "کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع" که جزوه ی نسبتا کاملی هست. فکر کنم مال دانشگاه شریف باشه ؛ با حجم" 18 مگابایت:

http://www.4shared.com/file/DNCS9Fw5/Computer_in_IE.html



5-جزوه ی بسیار عالی اقتصاد مهندسی بر اساس کتاب "اسکونژاد" که واقعا عالی هست و یک جزوه ی دیگر برای این درس با حجم 4 مگابایت

http://www.4shared.com/file/37-eDKCb/Economics.html





6-و یه فایل زیپ هم قرار می دم که توش می تونید جزوات کامل "تحلیل سیستم" به همراه آموزش نرم افزار این درس "Vensim" و جزوه ی خیلی خوب "زمان سنجی" که کاربردی هست و آموزش نرم افزار شبیه سازی " Arena"

http://www.4shared.com/file/s4z8IFQY/All_in_1.html





7-و آخرین فایل یه کم تخصصی تر میشه و به درد کسانی می خوره که می خوان آزمون PMP بدند و از سازمان PMI گواهی رو در یافت کنند. البته این آزمون(مدیریت و کنترل پروژه ی حرفه ای) در "دبی" به صورت لاتین بر گذار میشه و هزینه اش هم حدود 220 دلار میشه و برای کسانی که عضو PMI هستند این هزینه به 120 کاهش پیدا می کنه و در تمام دنیا معتبر هست و مدرک قابل اعتمادی هست در زمینه ی مدیریت پروژه؛ البته کسانی که در این حرفه کار می کنند پی به اهمیت موضوع می برند. لازم به ذکر است که اخیرا یه موسسه پیدا شده بود که در تهران این آزمون رو در دو روز از طرف همین شرکت برگذار کرد ولی نمی دونم بازم بشه یانه؛ هزینه اش حدود 600 هزار تومن بود که یک سال هم کشید مدرکش صادر بشه؛ همکار خودم شرکت کرده بود که خیلی هم از دوره راضی بودند.

بخشی ازجزوات آزمون و هم راهنمای آموزش نرم افزار Primavera6 (570 صفحه) رو البته به زبان انگلیسی براتون می زارم که اگه کسی مشکل ترجمه نداشته باشه این جزوات فوق العاده هست و در هیچ کتاب فارسی نمی تونید با این محتویات یاد بگیرید. چون زمینه ی کاری خودم هست تا این حد این فایل رو پرملات کردمش.

و یه فایل آموزش فارسی نرم افزار MSP رو البته به زبان فارسی که خیلی هم کاربردی نوشته و از پرداختن به جزئیات زائد دوری کرده رو می زارم که امید است به دردتان بخورد. توصیه می کنم بخونیدش:

فایل ها در یک فایل زیپ حدود 25 مگابایت:

http://www.4shared.com/file/TufLgRKR/Project_Control.html




شنبه 19 فروردین 1391 - 17:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | چند تا جزوه ی به درد بخور: | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS